داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود
سرخط خبرها

استقلال ستاره را از چنگ پرسپولیس بیرون کشید| معمای قاسمی‌نژاد حل شد+ ویدئو

  • کد خبر: ۷۸۶۶۱
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
  • ۲
استقلال ستاره را از چنگ پرسپولیس بیرون کشید| معمای قاسمی‌نژاد حل شد+ ویدئو
درحالیکه در روزهای اخیر شنیده می‌شد امین قاسمی‌نژاد بعد از اظهارات عجیب فرهاد مجیدی راهی پرسپولیس خواهدشد، این بازیکن دوباره تجدید نظر کرد و به استقلال تهران پیوست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در نقل و انتقالات تابستانی ۱۴۰۰، چهره‌های ویژه برخلاف گذشته زیاد نبودند و امین قاسمی‌نژاد، مرد ۱۱ گله پدیده در فصل گذشته، قطعا یکی از این مهره‌های خاص بود.

او که در نیم‌فصل لیگ بیستم قرار بود به استقلال بپیوندد و بعد از عدم توافق بین استقلال و مشهدی‌ها، شاگرد رحمتی باقی ماند، این فصل عزمش را از روز نخست برای رفتن از جمع یاران سابقش جزم کرد و روز گذشته موفق شد پس از توافق با فرهاد حمیداوی، از شهرخودرو جدا شود.


استقلال ستاره را از چنگ پرسپولیس بیرون کشید| معمای قاسمی‌نژاد حل شد+ ویدئو



امروز، اما روز خاصی برای قاسمی نژاد و مدیر برنامه‌اش بود. صحبت‌های روز گذشته فرهاد مجیدی و اعلام اینکه قاسمی‌نژاد در لیست استقلال نیست، باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده این بازیکن به اوج برسد و از گل گهر و پرسپولیس به عنوان مقصد احتمالی این ستاره مازنی فوتبال ایران یاد شود.

در حالیکه خبر از توافق میان او و پرسپولیس در رسانه‌ها دست به دست می‌شد، اما ناگهان استقلالی‌ها با پیشنهادی سنگین قاسمی‌نژاد را دوباره به سمت خود کشیدند و حالا به نظر می‌رسد کار تمام شده و مجیدی برنده این انتقال بزرگ تابستان ۱۴۰۰ شده‌است.

قاسمی‌نژاد قطعا یکی از گرانترین بازیکنان نقل و انتقالات این فصل محسوب می‌شود، بازیکنی که برای رضایت نامه اش بیش از ۳ میلیارد هزینه کرد و حالا با عقد قراردادی ۲ ساله و شاید به ارزش ۲۰ میلیارد تومان راهی استقلال شده‌است.  

باید منتظر ماند و دید که آیا این بازیکن ۳۴ ساله می‌تواند جای خالی دیاباته و قائدی را در استقلالِ مجیدی پر کند، یا نه؟ پیش از این محمدحسین مرادمند در فصل گذشته با عقد قراردادی ۳ ساله راهی استقلال شد و مشهد را ترک کرد.

قاسمی‌نژاد ۴ سال در پدیده بازی کرد و یکی از ارکان موفقیت این تیم در فصلی بود که در نهایت پدیده و گل‌محمدی راهی آسیا شدند.  

ویدئو حضور امین قاسمی‌نژاد در باشگاه استقلال

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
0
0
بهترین بازیکن
ایوالله
ح ص
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
0
0
جالبه ،شما به بازیکن حدود ۳۵ ساله میگین ستاره ؟!باور کنین خود استقلالی ها هم نمیخواستنش ومجیدی هم بارها اعلام کرد تا دیدن داره میاد پرسپولیس گرفتنش واگر تیم دیگه میرفت عمرا جذبش میکردن واخر هم اقای معاون دوم گفتن ما دربی نقل وانتقالات رو بردیم ،اره با همینا هرسال خوش باشین ماهم عوضش جام رو میبریم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->